Pages

Subscribe:

Tuesday, April 17, 2012

Dari RM25 Menjadi RM200 Sebulan Sepanjang Hayat

Ini bukan skim cepat kaya, skim piramit, MLM, Direct Selling, Unit Trust atau VGMC.

Ini adalah pendapatan yang aku dapat hasil dari pelaburan RM25  kedalam hartanah.

Iya, permulaannya hanya RM25 sahaja. Bukan dapat beli rumah dengan RM25, tapi dapat ilmu untuk beli rumah tanpa cengkeram (100% financing), dengan deposit serendah mungkin dan mendapat hasil pulangan setinggi mungkin samada melalui hasil positif sewaan RM200 setiap bulan seumur hidup selagi harta tanah anda wujud, atau mendapat pulangan berlipat ganda hasil jualan selepas beberapa tahun.

Hanya RM25 adalah pelaburan terhadap ilmu yang perlu anda bayar. Dapat menyelamatkan diri dari kerugian beribu-ribu ringgit jika tersalah beli.

Dalam kes saya, saya telah membeli rumah hanya 2 minggu selepas tamat seminar.
  • Harga Beli: RM82,000 (30% bawah harga pasaran)
  • Harga Pasaran: RM120,000
  • Sewaan: RM650
  • Bayaran Bank: RM400 (100% financing)
  • Keuntungan bulanan: RM200 (selpas tolak maintenance fee RM50)
Bagaimana saya mendapat rumah hampir 30% lebih rendah dari harga pasaran?
Bagaimana saya mendapat 100% financing?
Bagaimana saya mencari rumah yang memberi mendapat hasil sewaan RM200 sebulan seumur hidup?

Semuanya akan terjawab di seminar ini:



======================================================================
Siapa minat nak tahu bagaimana membeli rumah dibawah nilai pasaran dan mendapat pulangan positif seumur hidup? pelaburan permulaan serendah RM25 sahaja. Saya sendiri telah membeli rumah 2 minggu selesai seminar. Yg menariknya rumah ini hampir 30% dibawah market value dan mendapat pulangan RM200 setiap bulan. jom ke seminar! tak rugi! KLIK SINI  ======================================================================

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...