Pages

Subscribe:

Wednesday, June 6, 2012

Beli Rumah Dapat Cash RM13,000, Betul Ke Ni?

Orang beli rumah keluar duit beribu-ribu, kami beli rumah dapat sampai RM13,000.

Ada jugak beli rumah tak dapat-dapat rumah, lepas 12 tahun kg beli kena layan  bayaran bank, yang dapat? Hutang dan tanah kosong. Rumah tebengkalai!

Orang beli rumah kita nak beli rumah jugak, orang beli guna ilmu dapat cash, dapat cash flow bulanan, dapat harta kita dapat beban boleh jadi seumur hidup.

Aku sedih jugak ramai yang terjebak dengan rumah dalam binaan yang terbengkalai. Contohnya dalam akhbar The Star Property seperti dibawah:


Dalam masa yang sama, ada orang memilih melabur atau membeli rumah dengan ILMU. Siap boleh dapat sampai RM13,000lagi dari pembelian rumah. Ini belum campur cashflow bulan-bulan hasil sewaan.

Ni ha, kawan aku dok tayang cek yang baru dia dapat dari lowyer hasil dari pembelian rumah. Sakit hati jugak aku tengok.


Jadi, apa pilihan anda?

Beli rumah dengan ilmu, atau tanpa ilmu harap nasib ajer menyebelahi. Pilihan ditangan anda semua.

Kalau nak tahu macamana belabur boleh dapat cash RM10k, 20k, 30k? dan bulanan RM100-RM200 sebulan?

Jom laburkan RM25 anda ke program ini KLIK SINI.

Dibuat khas dari orang melayu untuk orang melayu yang nak tengok melayu berjaya sama dengan bangsa lain di negara sendiri ini.

Pilihlah untuk melabur dengan ilmu, boleh menyelamatkan beribu-ribu duit anda.

P.S: Lagi 2 bulan bank nak disburse RM23,000 duit aku hasil pembelian pertama untuk pelaburan aku. Tak sabar pulak rasanya/

====================================================================== Siapa minat nak tahu bagaimana membeli rumah dibawah nilai pasaran dan mendapat pulangan positif seumur hidup? pelaburan permulaan serendah RM25 sahaja. Saya sendiri telah membeli rumah 2 minggu selesai seminar. Yg menariknya rumah ini hampir 30% dibawah market value dan mendapat pulangan RM200 setiap bulan. jom ke seminar! tak rugi! http://goo.gl/wUF9R ======================================================================

6 comments:

  1. banyaknya dapat duit, tapi pelik camne boleh beli rumah dapat duit plak..

    ReplyDelete
  2. Assalam..
    Susah jugak bagi yang tak bekerja ni nak beli rumah,
    nak beli dengan apa..?

    ReplyDelete
  3. Asal ada income, boleh ajer beli rumah.

    Paling mudah, income boleh datang dari meniaga kecil kecilan macam online dan sebagainya. Daftarkan perniagaan tu, kemudian, dari perniagaan tu buat bayaran bulanan sebagai gaji kita.

    ReplyDelete
  4. Ada income ada la hutang huhuu...
    Minat nak tau rahsia tu sambil2 dok layan dinar

    ReplyDelete
  5. Robert Kiyosaki cakap abad ke 21, tak macam dulu, mmg kena leverage hutang untuk buat aset..

    ReplyDelete
  6. Haih saya dah lama juga baca pasal pelaburan hartanah ni. minat tu memang ada tapi buat masa ni sy kena hasilkan cashflow niaga yang cantik dulu baru boleh buat loan betul tak?

    Tuan ada apa2 panduan pasal ni?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...